fredag 18 september 2015

My Besties DT

I somras fick jag ett meddelande från Sherri Baldy om jag skulle vilja vara med i deras design team. Jag tänkte ett tag och tackade vänligt NEJ tack, jag har så mycket med två jobb, andra uppdrag och familj. Då skrev Sherri de speciella orden: Du kan välja att bara färglägga motiven. Hmmm det krävdes inte någon större tanke bana. Okey, jag är på.  Så förra torsdagen började jag detta spännande uppdrag med fantastiska stämplar...papper, mm

De finns som digisar på etsy Sherri Baldy - My Besties
och en av återförsäljarna av de fysiska stämplarna är Pysseltagen

I dag är det realese på de nya motiven och ett av motiven har jag färglagt och även gjort ett kort med. Alla My Besties digisar har 50% idag när uppger koden: 


Det finns även en FB grupp för My Besties och den hittar du här.
Det finns super många fina digi- och gummistämplar

Till nästa motiv släpp har jag hunnit göra mer. Denna gången blev det en bonus att jag hann.

Denna underbara Steampunk snögubbe heter: img 781



Jag har valt att lägga glossy på de olika detaljerna för att det ska hända något i bilden.
Pappret i bakgrunden är mörkbrun karton som jag behandlat och gjort till fusk läder. Tycker att det passade perfekt till detta kortet. Och sen bara dekorera det med metallspänne (delade dem med sax för att få de så här), kugghjul, spetsar och klocka.

God Jul stämpeln kommer från Gummiapan.


Nu händer det mycket i scraplivet:
 Trelleborgs Träffen  i Parken i Trelleborg 26-27 september
Magnoliadagen i Borås 3 oktober
Scrapträff med underbara vänner i Hässleholm 4 oktober
Den 17 och 18 oktober håller jag i distresskurs här hemma med full service,
Lördagen är det hud och hår och på söndagen är det kläder och skuggning. 
(maila mig om du är intresserad av mer info, familjenwiberg@hotmail.com)

Kram Malin


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar