lördag 29 augusti 2015

Fly me to the moon

Kan knappt förstå att det är sista helgen i augusti nu. Personligen så har jag legat däckad den senaste veckan i Borrelia men nu är jag åter på benen och penicillinen hjälper. Idag är det min tur att visa ett inspirationskort på Tilda Town och temat är att använda något ur sina gömmor. När jag är sjuk så orkar jag inte göra något avancerat. Så idag bjuds det på ett rent och enkelt kort.

Stämpel: Magnolia - månen ur The winner takes it all-12
Färgläggning: Distress ink refiler
Jag har även använt Gummiapans stämpel för att få till silverstänken. Embossat med silver.







I somras målade jag om hallen och då målade jag över mina texter på väggarna. Efter några dagars fundering så kom jag fram till hur jag skulle ha det. Och nu 1,5 månad efter tanken blev det verklighet.

I torsdags lade jag  upp bilderna i en grupp på facebook och i helgen har jag några beställningar att ta tag i . Så kul och så hedrande att man vill köpa saker som jag gör <3

Så här ser de ut :)


När jag gjorde dem blev jag helt paff, jag och mannen har nog en för kärlek till den första.
Översta raden är när vi träffades, förlovade oss och gifte oss.
Nedre raden är familjmedlemmarnas respektive födelsedagar.

Extra roligt när tonårsdottern vill ha en alldeles egen på sitt rum, men namnen ska vara i skrivstil. Det är ett gott beröm <3




Är du intresserad och vill beställa eller kolla pris så skicka ett mail: familjenwiberg@hotmail.com

Önskar er alla en underbar helg.  
Psst nu är det mindre än en månad kvar till Trelleborgsträffen. Ses vi där?

Kram Malin


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar