onsdag 24 juni 2015

Sommarhälsning

Nu kommer inläggen tätt. Den 21:e varje månad är det min bloggdag hos Gummiapan så jag lägger upp korten här några dagar senare. 

Som många av er säkert har märkt så älskar jag att kombinera Magnolia+Gummiapan= Malin
så här kommer några sommarkort :)

Från Gummiapan:
Design papperna
Poststämplarna (2st)
Glad sommar stämpel
Ankar chipboard

Färgläggning: Distress refiler och markers














På kortet nedan har jag använt flamingon och ankaren i chipboard från Gummiapan. De är embossade med bubbelgumsrosa respektive svart och silver embossingpulver.







För några dagar sedan satt jag och tittade på några kort som jag har gjort och fastnade för mina första distressmålningar som gjordes runt den 13 juli 2013...alltså snart 2 år sedan. Så jag tog fram stämplarna och målade dem i liknande kulörer. Riktigt roligt att se hur man har utvecklats under dessa två åren :)
13 juli 2013

13 juni 2015

Glad sommar
Kram Malin


1 kommentar: