måndag 1 september 2014

Vin-tag

Mitt inspirations "kort" för Tildas Town är en vin-tag med Tilda som kastar snöbollar. Jag har stämplat henne med embossingdynan och sen tagit vitt embossingpulver. Naturligtvis har jag färglagt med Distresser och ögonen fyllde jag i med svart permanent penna.





Som "frosting" på blommorna använde jag klister och sen doppade jag dem i strösocker. Jag hade lite tidspanik och orkade inte hälla tillbaka glitter och grejer så därför tig jag strösocker (kastade det som blev över)



Om 3 månader har adventskalendern börjat och julen närmar sig. Men först ska vi njuta av hösten! Att krypa upp i soffan med filt, en kopp varmchoklad, tända ljus och en bra film/bok...och alla fina färger som hösten bjuder på. Snart är det en månad tills vi är några tjejer som drar upp till Borås och Magnolia-dagen.  Men innan dess är det Gummiapans Trelleborgsträff och i slutet av oktober är det Pysseltagens Åsljunga träff. En spännande höst tycker jag. Ha en bra vecka med mycket solsken. Kram Malin

4 kommentarer:

  1. Wow!!! its pretty cute.

    Mis Cinco Amores Scrap

    SvaraRadera
  2. Löv it som vanligt... var ju snällt av dig att hälla ut sockerresterna så barnen o gubben inte fick limklumpar i sig... haha

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack AM, bättre med limklumpar än spraylim, hihi. Kram M

      Radera