måndag 29 september 2014

Konfirmationskort

Våren 2015 innebär många konfiramtionskort i scraprummet, jag valde att börja testa nu.

 Mitt kort är veckans DT-alster hos Tildas Town och tema C&L.


Egentligen skulle jag ha använt Gummiapans konfirmationsstämplar, men den fanns inte i min ägo. Så det fick bli Vildas stämpel. Motiven är färglagda med distresser.


Jag har använt glossy lack på blommor och swirls, för att få lite höjd och effekt i målningen.


Det underbara pappret kommer från Gummiapan.se och i helgen införskaffades gummiapans konfirmationsstämplar ;)


Om drygt 4 dagar är det dags för mig AM, Jenny och Anna att åka till Magnoliadagen och Borås. Väl där ska jag gå workshop för Camilla Stoen Bakke...Åh vad jag längtar.

Ha en underbar vecka,
Kram Malin

4 kommentarer:

  1. Jättesnyggt! Fint motiv och fint målat! Det blev ju läckert med det lilla 'glossy' blänket! Så kul att du ska åka till Borås på kurs :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Bente, ja du som jag längtar till lördag. Det blir visst en hel dag med en tur inom Ullared på vägen hem...men för mig är workshopen med Camilla A och O, Kram Malin

      Radera