lördag 16 augusti 2014

Storken har kommit

I onsdags var jag och en väninna i en konstnärsaffär i Kristianstad för att köpa mitt efterlängtade Langton 300g akvarell papper. Det slutade med att affärsinnehavaren gav oss ett 420g A2 akvarell papper att testa... och vilken kärlek och vilket pris. 

Men på detta drömpapper har jag färglagt min bästa färgläggning EVER, 8 lager färg och mycket vatten och gnuggande så är det fortsatt lika fint <3

Men det blir dyra kort!!

Här kommer mitt DT-inspirationsbidrag hos Tildas Town 









Magnolia stämpeln är färglagd med distresser pad/refil/marker och stämplarna i bakgrunden kommer från Gummiapan <3 och den underbara skeden från en vän.

Ha en underbar helg, på måndag börjar jag jobba igen. Ska bli så kul, 65%, är det som gäller :)

Kram Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar