fredag 8 augusti 2014

Inlägg No 100

Fick en beställning på ett dopkort, och först när jag var klar med det insåg jag att barnet var runt året. Så då var det bara att börja om.

I onsdags var jag nere i Trelleborg och höll Distresskurs för Gummiapan och de trevliga kursdeltagarna :)

Så då passade jag på att få med mig lite av deras underbara papper och till denna "exploding box" har jag använt mig av de rosa <3








Mo manning´s underbara stämpel/digis <3, som jag valde att klippa ut och fästa med lite värmd lamingeringsficka. En prinsesskrona, lite bling och blommor passar ju alltid in.



För att allt inte ska vara sött så måste jag visa er vad jag och sonen har fixat till idag, det är mindre än 2v till skolan början och då måste allt vara fixat. Så idag fixade vi till en skolbok att veckovis kunna skriva in läxorna.  Vecka stämplen, måndag-söndag stämpeln och denna bok tillhör stämpeln kommer alla från gummiapan.se  och självklart önskade sonen Minecraft som omslag. 






Den linjerade boken fick fram och baksida med favorit fotbollslaget på <3 Vilken tur att morsan kan fixa ;)







Vill önska er alla en underbar helg, själv ska jag njuta av ytterligare en lovvecka innan mina efterlängtade elever kommer. Kram Malin

2 kommentarer:

  1. Älskar ALLT! Underbar box å sååå fina böcker. :)

    SvaraRadera
  2. Tack Camilla <3 älskar exploding boxen och O är supernöjd med sina böcker. Löv Bind it all :) kram M

    SvaraRadera