lördag 5 juli 2014

Kalas

I juli har vi många födelsedagar, jag börjar den 1:e och svägerskan slutar den 31:e och däremellan är det 15st. Så Tildas Towns utmaning "celebrate" passar utmärkt för mitt DT-kort. Titta gärna in här för att se mina vänners kort.

Denna veckan har jag valt att göra en pappersväska med mycket detaljer och dekorationer. Naturligtvis så är Tilda färglagd med distresser.






Flip Flopen och snäckan är dies från Magnolias första/senaste club-kit.




Happy Birthday stämpeln kommer från Gummiapan <3

Jag vill även passa på att tacka alla er som kom till Pysseltagens Sommar-jippo och hälsade på mig när jag satt och målade med distresserna. Uppskattar verkligen er som gav er till känna. Tack, ni gjorde min dag. Och jag hoppas att alla ni som köpte distresserna gillar dem <3

Inom snar framtid så kommer jag att offentliggöra lite roliga grejer som kommer att hända. Många av er anar nog att det är DT-uppdrag på gång, och så mycket kan jag säga. Jag kan även berätta att det är "närproducerat" hihi

Kram Malin







2 kommentarer: