torsdag 24 april 2014

Mina första LO

I morgon fyller "mors lille Olle" 11 år och vi håller på att renovera ett nytt rum till honom, ett rum i lite tuffare stil. Och medan färgen på väggarna torkar så passar jag på att blogga mina första LO någonsin. och naturligtvis så är det på mina barn för "många" år sedan (om man frågar barnen, precis om man frågar mig)


Dessa fotona är tagna till våra julkort 2006, och jag kan säga så mycket som att det blev inte något av dessa <3



Tror detta är ett impuls foto i någon stormarknad. och Olle har druckit och använt kavajen som servett ;)


Jag har valt att behålla det enkla och låtit pappret få komma fram på den understa och gjort mer vintage på det översta. Kanske skulle gått lös med lite geso och vintage photo distressen.  Ha en underbar torsdag. Kram

1 kommentar: