onsdag 23 april 2014

Förvaring

Idag bloggar jag min snurra på ROXstamps.

Strax innan påsk tröttnade min man åter på att jag hade mina distress markers över hela soffbordet, så jag bestämde mig för att göra en förvaring som jag ska ha här hemma (jag har ju min trä låda när jag åker iväg)

Jag har byggt detta med hjälp av Biltemas trästickor, trälim, Ikeas träsnurra och vit akrylfärg samt de snygga metalldekorationerna från ROXstamps










Jag är inte helt säker om den är klar eller ej, jag är lite sugen på att gå loss med charms mm, men jag får nog bo in mig lite först.

Ha en super bra onsdag, Kram Malin

Mina trästickor har räckt även till förvaringslådor till mina 6"x6" och 8"x8" papper, en stor låda att förvara mina dies-pärmar och BS tillbehör och även till en vikvägg/insynsskydd som jag har när jag fotograferar mina alster...och ändå är där stickor över <3

2 kommentarer:

  1. Jag tycker att det är fult att sno andras ideér och sedan inte länka tillbaka till denna/dessa.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag förstår ej vad du menar. Jag har inte snott några idéer som jag kan länka tillbaka till. Jag har sett andra snurror på nätet men ej ngn sådan här, utan de har varit mkt mer avancerade än denna. Synd att du är anonym//Malin

      Radera