måndag 10 mars 2014

Påsklåda

Idag bloggar jag en Postlåda på ROXstamps, titta in i deras butik och se allt fint som finns.

För någon vecka sedan var jag på Pysseltagen och satt och "dema" hur jag färglägger med Distresser. Då fick jag även testa underbara Ingers PanPastel. Behöver jag säga att jag är helt såld?!
Jag har bara köpt färger till himmeln, men man skulle nog kunna köra gräset och så. Hmm men då behövs nog lita sponsring ;)
Så idag (igen) blir det en bild med PanPastel himmel.






Så här ser mina påskbidrag ut :) (stafflikortet bloggade jag härom dagen)


Ha en underbar dag och vecka. Idag påbörjar jag mitt packande inför helgens resa till Sthlm och alla trevliga människor som jag ska träffa där. Längtar efter att få träffa er <3 ...nu måste jag iväg för att skaffa ny pyjamas till pyjamaspartyt. :)
Kram Malin

2 kommentarer: