torsdag 14 november 2013

Förpackning & Smällkaramell

Igår kväll hittade jag hur man gör en trekantig smäll karamell på youtube. Efter några timmars sömn, kom jag på att detta blir ju kanon till MDUC´s utmaning Especially for Kids. Tilda och Edwin färglade jag föra veckan (till Distresskursen som jag höll i under lördagen, 9/11) så dom bara låg här och väntade på att bli använda ;)







Jag älskar att färglägga denna underbara pirat Tilda. På Distresskursen visade jag färgläggning av hud, hår och just att måla randigt.


Under trekantsasken ligger den fyrkantiga. Dessa kan ju användas både som askar, dekoration. Det är bara att knyta/knyta upp banden.





Man ser ett litet hål i ändarna av smällkaramellerna/askarna, lägg i lite tillknycklat papper i ändarna så trillar inte sakerna ut och man kan inte titta in genom hållet. ;)

Detta är mitt bidrag i MDUC tävlingen, mycket roligt att göra något som inte är så juligt ( det kunde ju varit juligt med ett annat motiv och ett annat papper)  
Tack för att du tittade in

7 kommentarer:

  1. I love this shape, well done! :-)

    SvaraRadera
  2. VERY beautiful......... Love the crackers!!
    Thank you for joining us this week at MDUC.
    hugs, Janiel

    SvaraRadera
  3. Wow, vilken underbar smällkaramell.. Roligt med en trekantig. Har jag inte sett förut. Jättefin färgläggning.

    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. wowwww... love this!!!
    thank you so much for joining us at MDUC and welcome back!
    hugs,
    Yulis

    SvaraRadera
  5. Thank you girls. Your words means a lot to me. Hugs Malin
    Tack tjejer för komplimangerna, era ord går rakt in i mitt hjärta. Det betyder verkligen jätte mycket. Kram Malin

    SvaraRadera
  6. WOW så flott! Takk for at du deltar hos MDUC dene uken. Klem, Janne

    SvaraRadera
  7. Tack Janne!
    Med denna smällkaramell VANN jag MDUC tävling <3 <3 <3 Tack!! Min första vinst och/eller topp 5 placering. Super glad och stolt. :)

    SvaraRadera