onsdag 30 oktober 2013

Nyfödd

Jag har fått beställning från en vän om ett kort till en nyfödd liten prinsessa. Super kul. Denna gången tog jag beställaren på orden och använde Tilda som prinsessa istället för storken som jag annars är så glad för.

Med detta kortet, kommer jag att deltaga i tävlingen på Tilda´s Town och utmaningen Bling! Och just därför blir det två inlägg ikväll, anmälningstiden går ut imorgon förmiddag och det finns inte tid för bloggning innan dess imorgon.





Tilda är färglagd med Distress refiler (fjärde färgläggningen) och kronan och stjärnan fick även lite glitter på sig. Det ska ju glittra om en prinsessa.



 

Älskar denna super gulliga gunghäst.

Ser ni att jag har lagt in google translate till alla er utländska besökare. Hoppas det funkar kanon och att ni slipper att bara titta på bilderna ;)
Jag håller på att sätta etiketter och styra upp mina inlägg. Några goa tjejer på FB vägleder mig med hur jag ska gå till väga, för att det ska bli enklare i bloggen.

Om du inte har varit inne här innan, så gjorde jag även ett inlägg tidigare ikväll. Det blev två idag <3

9 kommentarer:

  1. Jättesött kort. Fint med glittret på kronan och staven..

    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Vilket underbart kort! Snyggt ihopmaskat och strålande bra färgläggning. Tusen tack för att du har tävlat med oss på Tildas Town. Lycka till!
    kram Frida

    SvaraRadera
  3. Gorgeous card! Beautiful design and details and I love all the sparkle! Thanks for joining us at Tilda's Town and good luck! Delphine xx

    SvaraRadera
  4. beautiful pink card..! lovely coloring, Tilda looks cute here. thank you for joining us at Tilda's Town this week.
    hugs, shien shien

    SvaraRadera
  5. Thank you Pysselfröken, Delphine and Joe for all nice Words. hugs Malin

    SvaraRadera
  6. Tja snygglo! Det blev ju super med etiketterna - du är ju kung på det här. Som vanligt jättefina kort och fantastiska färgläggningar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Maria, för beröm, kommentar och hjälp med att snygga till i bloggen. Just nu klurar jag på hur jag byter plats på etiketter och inläggsarkiv, jag vill ju har inläggsarkiven högst upp. lite klurigt för den som inte kan ;)

      Radera
  7. So cute and sweet. Love your card! Thanks for joining us at Tilda's Town. Hugs Babi

    SvaraRadera