söndag 1 september 2013

Julkort

Idag lyser solen ena minuten och regnet faller sekunden efter. Igår kväll ägnade jag mig åt lite julkortsproduktivitet till en kompis. Jag tycker att det är klurigt med att göra "allmänna kort", ni vet såna som ska kunna passa vem som. Men här kommer några bilder på vad jag producerat. Tilda och Edvin är färglagda med distressmarkes (vattenfärg)

















Trevlig söndag <3 och tack för att du tittade in. Du vet väl att du kan beställa kort av mig. Det är bara att skicka iväg ett mail till:  familjenwiberg@hotmail.com  ,så fixar vi det ;-)

4 kommentarer:

  1. Nydelig Fargelegging!.. Herlige motiver.. Dette likte jeg veldig godt!.. :o) Gleder meg til å se Pirat Tilda på ferdig kort! :o)

    SvaraRadera
  2. Tack Solveig :-) kommer snart fler färdiga Pirat Tilda kort i bloggen

    SvaraRadera
  3. Vilka söta kort. Gillar de små lussekattdekorationerna. Var har du köpt dem?

    SvaraRadera
  4. Tack Marie! Lussedekorationerna är hemmagjorda i Fimolera. Super enkla att göra, så det är bara att börja <3

    SvaraRadera