torsdag 18 juli 2013

En resväska i semester tider

I våras hade de en online kurs på Pysseltagens blogg som jag fastnade för, en resväska från grunden.
http://pysseltagen.blogspot.se/2013/03/kurs-del-2-resvaska.html
De har även så man kan köpa grundkitet för 49:-, så behöver man inte köpa en massa "onödigt"

Jag gjorde en till sonen som mått anpassades efter hans promarkers, en till dottern som hon har "juvelerna" i, en till en kompis 1åring och iden låg även ett hemma gjort album. Denna som jag visar här är min egen och den absolut första som jag gjorde.

Insidan kan man göra som man vill, jag gjorde dock 2st lådor efter "mallen". Sidan om lådorna gjorde jag en "mapp ficka" med grungeboard remmar och magneter. Det är bara att öppna remmarna och stoppa ner "viktiga dokument" ;-)

 
En av väskorna får följa med på semestern till Legoland. Vi ses nästa vecka <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar