söndag 14 juli 2013

Distress markers träning

Så här en sen söndag kväll lägger jag upp en bild på min första målning med distressmarkers. Jag fick dem av maken i födelsedags present för snart två veckor sedan. Det är super kul att testa nya saker :-)


 
Nedanstående kort blev de första jag gjorde med just dessa pennor,
det blev 11st kort till mina fantastiska medarbetare :-)
 
 
 
Hoppas ni har haft en kanon helg. 
Nästa vecka börjar jag min semester så då kan man hoppas på mer tid för pyssel och färgläggning.
 

4 kommentarer:

  1. Du är grymt duktig Malin :)

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Garttis till nya pennorna! Du har färglagt så fint och gjort så fina kort! Tack för att jag fick kika in.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Åsa <3, du är ALLTID välkommen till mig :D

      Radera